28 Ocak 2009 Çarşamba

Prag - 2

Aç bıraktım sizi, pardon:)

İndiniz, otelinize yerleştiniz. Şimdi karnımızı doyurma vakti. Herhangi bir yerde yemek yiyebilirsiniz. McDonald's var, KFC var. İtalyan restaurantı var, Yunanı var. Yerel bi' şeyler bulmak zor, bunun için biraz şehrin dışına çıkmanız gerekiyor.

Ama ben size tek bir yer tavsiye edeceğim. Ve oraya mutlaka gidin. Lütfen gidin. Hayır, tabii ki komisyon almıyorum adamlardan. Ama ben her Prag'a gidişimde buraya uğramadan geri dönmem.

Restaurantın adı CANTINA, adresi MALA STRANA, UJEZD 38. Çok güzel bir meksika mutfağı. Ve ucuz. Hatta, yemekten sonra biraz muhabbet edip tekilalarınızı yuvarlayabilirsiniz:)
>>> www.restauracecantina.cz/

meksika

meksika2

Karnımız doyduysa şimdi eritme vakti. Prag Kalesi'ne çıkmadan önce yolunuzun üzerindeki National Museum'a uğrayın. Giriş ucuz. Kırmızı bir halı karşılayacak sizi. İçerde çeşit çeşit hayvan fosilleri, değerli taşlar vs. göreceksiniz.

nationalmuseum
Burada fazla oyalanmadan kalenin yolunu tutun, zira erken kapanıyor. Eli boş geri dönmek insanın içine oturuyor. 9. yüzyıldan kalma bu kale, dünyanın en büyük kalelerinden biri. 570m yükseklik, 130m genişlik. Çek Cumhuriyeti, Çekoslavakya'nın imparatorları ve kralları burada yaşamışlar. 1918 yılından bu yana devlet başkanı oturmakta.

kalepraha3

Yoruldunuz değil mi? Ayaklarınıza kara sular indi. Yarın, bi' yandan dinlenebileceğiniz, bi' yandan da çok güzel jazz dinleyebileceğiniz bi' kulüpten bahsedeceğim. İpucu... Adı: Ungelt.

1 yorum:

  1. Merhaba Çokgezen,
    Prag'a gitmeyi ben de istiyorum. Bir gün bu istek gerçekleşirse tavsiyelerinizden yararlanacağım.
    İyi günler.

    YanıtlaSil