22 Mayıs 2009 Cuma

Vilnius - 04 (Air Gitar)

Arkadaşlar neden hep yurt dışını anlatıyorsun, ara sıra Türkiye'de gittiğin yerleri de yaz, anlat diyor. Onları da sırası geldiğinde anlatacağım. Böyle bir anektod düşeyim dedim.

Ben yine kısa bi yurt dışı anımı anlatmak istiyorum.

Gezdiğim yerleri özlemeye başlayınca çok hassaslaşıyorum. Görüdüğüm herhangi bir şey bana oraları hatırlatabiliyor. Geçen gün nette Samsung'un bi yarışmasını gördüm. Zaten hassasım, böyle bir şeyi görünce de Litvanya'daki en çılgın günüme gitmemek imkansız. (Bu yarışmayı düşünen tüm samsung çalışanlarını teker teker öpmek istiyorum.)

airgitar

Başkent Vilnius'a ikinci sefer gittiğimde Tamsta barda bir yarışmaya katıldım. (Tamsta eğlenmek için güzel bir yerdir.)
Hayali gitar çalıyorsun, en güzel çalan o akşam içkileri beleşe getiriyor. Güzel değil mi?!
En güzel çalan ben değildim ama turist olduğumdan mıdır nedir, en çok alkışı ben almıştım:) Böyle de güzel insanlar var işte.
Mayıs ayında giderseniz siz de deneyin.İçkileri bedavaya getirin, hatta eğlencenin dibine vurun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder